چالشهای احداث جاده کیاسه به مازگه
توافق اداره منابع طبیعی 
عبورازمحل که باید عده ای راضی شوند و عقب نشینی کنند 
پل دره کیاسه .
عده ای معتقدند  درصورت کنده شدن کناره دره صفحه بالایی حرکت می کند و برای خانه های کیاسه خطردارد که باید راهکاری اندیشید 
همکاری  آقایان خلیل آقاجانی ،  علی آقاجانی ، سید ابوالحسن موسوی ، نبی الله آقاجانی و…
 پل لات که قاعدتاباید دربرابرآب خروشان و گاها سیل رودخانه کیاسه مقاومت کند 
ادامه آن بستگی به همکاری صاحبان زمینهای مسیردارد که بنظرم باید کمک هزینه ای هم پرداخت کنند تاجاده ازکنارباغشان عبورکند مزایای آن کاملا قابل درک است بخصوص برای زمین داران مسیر.  
این امرمقدمه ای خواهدبودتا مسافران کیاسه بجای طی مسیر طولانی ازهمین مسیر کیاسه مازگه وربن کمنی به قزوین بروند شاید کمتراز ۳ ساعت راه باشد حال باید این امر پیگیری و بیشترباافرادمربوطه مشاوره شود 
والبته جلب نظر مسؤولین وهمکاری آنهاحرف اول رامی زند 
وصدالبته وظیفه دولت فقط یک چیز است توسعه روستا و کشاورزی . بقیه پیشرفتها بخودی خوددرپی خواهند آمد 
وقطعا اگراین برنامه به عنوان یک طرح ملی جابیفتد تحت عنوان جاده میانبرکیاسه به قزوین که بسیارعالیست اما ازپروژه طرح ملی چشمم آب نمی خورد 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست